Proč se po zadání mého slevového kuponu u objednávky neuplatní správná sleva?

Poslední aktualizace: 12/24/20

Akční nabídky se vztahují na konkrétní produkty z naší nabídky. U jiných platit nemusí. Související informace jsou vždy přehledně uvedeny v podrobnostech na stránce produktu na webu.  Pokud je kód platný, ale nedostaneš slevu ve správné výši, obrať se na nás a my zjistíme, co se stalo. 

Můžeš si přečíst pravidla a podmínky daného kupónu, kde zjistíš, jestli ho na objednávku můžeš použít. Ta najdeš ve spodní části e-mailu s kupónem pod odkazy na vyhledávač obchodů a zásady ochrany osobních údajů. Taky se můžeš podívat na stránky daného partnera, podmínky totiž nemusí být vždy stejné.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
Po–Pá: 08:00 až 18:00