Proč mi nemůžete poslat mou objednávku?
Poslední aktualizace: 6/18/20
Existuje několik důvodů, které nám mohou bránit v odeslání vaší objednávky.
Zde uvádíme některé možné příčiny:
- Objednané zboží je vyprodáno.
- Bydlíte ve vzdálené a špatně přístupné oblasti, kam neumíme zboží doručit.
- Jako doručovací adresu jste uvedli poštovní schránku. Do poštovních schránek objednávky nedoručujeme, protože potřebujeme převzetí zásilky podepsat.
- U zadané objednávky mohlo dojít k problémům s platbou.
Pokud chceš zboží doručit do jiné země, použij pro svou objednávku místní webové stránky (např. pokud chceš zboží doručit do Francie, musíš ho objednat na webu reebok.fr).
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |