Pokud jsem propásl(a) doručení balíku, můžu si rezervovat nové doručení?

Poslední aktualizace: 10/15/18
Pokud jste promeškali první pokus o doručení, není možné si objednat další. Vaše objednávka bude uložena na nedalekém výdejním místě uvedeném na lístku s oznámením, který u vás doručovatel zanechal. Na lístku je uvedeno, na kterém výdejním místě byla objednávka uložena.
 
Pro vyzvednutí si s sebou vezměte kromě lístku s oznámením také doklad totožnosti.
 
Nedostali jste lístek s oznámením od kurýra? Kontaktujte prosím PPL.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
31 Pros. 08:00 až 18:00
Po–Pá: 08:00 až 18:00