Obdržím náhradu přepravného, když své produkty vrátím?

Poslední aktualizace: 10/15/18
Rádi uhradíme náklady za dopravu s výjimkou následujících situací:
  • Vracíš pouze část objednávky.
  • Zpáteční zásilku odesíláš prostřednictvím jiného dopravce, než toho, který ti doručil původní objednávku.
  • Zvolil/a jsi expresní doručení. V takovém případě můžeme uhradit cenu standardní dopravy, ale pouze pokud nám vrátíš kompletní objednávku.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
31 Pros. 08:00 až 18:00
Po–Pá: 08:00 až 18:00