Mohu moje produkty vyměnit?

Poslední aktualizace: 9/25/19
Produkty zakoupené v online obchodě “Reebok”
Koupil/a sis něco na  reebok.cz  a chceš to vyměnit za jinou velikost? Na následující stránce najdeš jednoduchý popis, jak máš postupovat. Upozorňujeme, že nelze vracet zboží zakoupené na jiných webových stránkách s produkty Reebok.
V případě zboží zakoupeného v kamenné prodejně Reebok navštiv danou prodejnu osobně.
Pokud vracíš zboží zakoupené na reebok.cz , postupuj následovně:
  1. Zjisti, kterou velikost potřebuješ, a na webových stránkách si ověř její dostupnost.
  2. Kontaktuj zákaznický servis Reebok a požádej o výměnu zboží. 
  3. Pokud lze objednané zboží vyměnit, dostaneš štítek pro bezplatnou výměnu zboží. Pak budeš mít 7 dní na bezplatné odeslání zboží zpět. Pokud zboží do 7 dní nevrátíš, bude výměna zrušena.
  4. Jakmile obdržíme zboží na výměnu, zašleme ti náhradní kus se standardní dodací lhůtou – odeslání nového zboží ti oznámíme také e-mai
  • Upozorňujeme, že  přizpůsobené produkty nelze vyměnit a že výměna zboží vždy závisí na jeho dostupnosti. Jestliže se cena za tvoje zboží změnila, zůstane zachována tvoje původní cena a rozdíl v ceně ti nebudeme účtovat/vracet. Pokud zboží ještě nepřišlo, počkej, až ti ho doručí, a teprve pak zahaj kroky pro výměnu zboží. 
  • Zboží výměnou ti zašleme na tvoji původní doručovací adresu. Upozorňujeme, že bez ohledu na původně zvolený způsob doručení, bude zboží výměnou zasláno se standardní dodací lhůtou. Pokud jsi zvolil/a odběrné místo, nové zboží ti zašleme také tam. 
  • Tyto výměny lze uplatnit pouze na jinou velikost – pokud chceš dané zboží v jiné barvě, vrať ho a zadej novou objednávku na požadované zboží.  Zboží výměnou musí mít stejné objednací číslo a vrácení musí proběhnout přesně podle našich  podmínek pro vracení zboží. 
  • A v neposlední řadě – oprávněnost všech výměn posuzuje zákaznický servis Reebok.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
31 Pros. 08:00 až 18:00
Po–Pá: 08:00 až 18:00