Kde najdu číslo své objednávky?

Poslední aktualizace: 10/15/18
Pár minut po té, co obdržíme tvoji objednávku, ti zašleme potvrzovací e-mail s číslem tvé objednávky. Jestliže nemůžeš potvrzovací e-mail najít, podívej se do složky spamů. Pokud používáš Gmail, zkontroluj složku Reklamy.
Pokud byl nákup proveden před chvilkou, nezapomeň, že zpracování objednávky může trvat až 5 minut a že teprve potom dostaneš e-mail s potvrzením.

Jestliže je v zadané e-mailové adrese nějaká chyba, nebudeme ti moci e-mail poslat. Buď ale bez obav, tvoji objednávku zpracujeme běžným postupem. 

Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky, když nedostanu potvrzovací e-mail?
Jestliže byla úhrada zboží provedena pomocí služby PayPal, nemusíš nás kontaktovat. Číslo své objednávky najdeš v podrobnostech o nákupu (purchase details) – jsou to 3 velká písmena následovaná 8místným číslem. Tento kód použij pro sledování zásilky

Jak mohu zajistit, aby mi byl potvrzovací e-mail při dalších objednávkách vždy doručen?
Před dokončením objednávky si prosím zkontroluj, zda jsou zadané informace správné. A ještě lépe, vytvoř si účet, kde si bezpečně uložíš své údaje pro další nákupy. Navíc získáš možnost si po přihlášení k účtu zkontrolovat své objednávky z poslední doby pod záložkou „Můj účet“. 

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
31 Pros. 08:00 až 18:00
Po–Pá: 08:00 až 18:00