Jsou všechny produkty z vašeho online obchodu k dispozici také ve vašich prodejnách?

Poslední aktualizace: 10/15/18
Naše prodejny vedou nejširší možný sortiment, ale jejich prostory jsou omezené. Z tohoto důvodu nemůžou mít na skladě všechny produkty, které jsou dostupné v online obchodě.

Pokud jsi v prodejně, ale produkt, který hledáš, není k dispozici, naši zaměstnanci ti ho rádi objednají. Zaplatíš digitálně prostřednictvím iPadu přímo v prodejně a tvé zboží bude dodáno na tebou zvolenou adresu nebo do tebou zvolené prodejny. To platí pouze pro vybrané prodejny a proces trvá 2 až 5 pracovních dnů.    

 

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
31 Pros. 08:00 až 18:00
Po–Pá: 08:00 až 18:00