Jsou všechny produkty z vašeho online obchodu k dispozici také ve vašich prodejnách?
Poslední aktualizace: 6/18/20
Naše prodejny vedou nejširší možný sortiment, ale jejich prostory jsou omezené. Z tohoto důvodu nemůžou mít na skladě všechny produkty, které jsou dostupné v online obchodě.
Pokud jsi v prodejně, ale produkt, který hledáš, není k dispozici, naši zaměstnanci ti ho rádi objednají. Zaplatíš digitálně prostřednictvím iPadu přímo v prodejně a tvé zboží bude dodáno na tebou zvolenou adresu nebo do tebou zvolené prodejny. To platí pouze pro vybrané prodejny a proces trvá 2 až 5 pracovních dnů.
Pokud jsi v prodejně, ale produkt, který hledáš, není k dispozici, naši zaměstnanci ti ho rádi objednají. Zaplatíš digitálně prostřednictvím iPadu přímo v prodejně a tvé zboží bude dodáno na tebou zvolenou adresu nebo do tebou zvolené prodejny. To platí pouze pro vybrané prodejny a proces trvá 2 až 5 pracovních dnů.
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |