Jak si vyžádat náhradní slevový kupon?
Kdy lze získat náhradní slevový kód?
Upozornění: Pokud ti objednávku úplně zrušíme nebo ji celou zrušíš ty, platnost kódu se automaticky obnoví po 24 hodinách. Nemusíš nás kvůli tomu kontaktovat. Vyzkoušej, že to funguje.
O náhradní slevový kupón můžeš požádat:
- Když vrátíš objednávku (nebo její část), u které byl kód uplatněn. Před odesláním žádosti musí být objednané zboží vráceno.
- Pokud slevový kód nefunguje, ani když zkontroluješ:
1. Jestli neuplatňuješ kupón na položku, na kterou se slevová akce nevztahuje.
2. Zda kupónu nevypršela platnost.
3. Jestli nebyly chybně zadány mezery, číslice nebo písmena.
- Když po uplatnění kupónu nedostaneš správnou slevu.
Pokud se jedná o jednu z výše uvedených situací, obrať se na nás a my ti náhradní kupón pošleme.
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |