Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
Máš tyto možnosti:
- Zkontroluj stav objednávky pomocí nástroje pro sledování objednávek. Stačí zadat číslo objednávky a e-mailovou adresu, kliknout na tlačítko „Sledovat objednávku“, a otevře se ti stránka s podrobnými údaji o objednávce.
- V e-mailu s potvrzením objednávky klikni na číslo objednávky a zkontroluj její stav.
- Sleduj stav objednávky pomocí odkazu v e-mailu s potvrzením o odeslání objednávky.
Číslo objednávky najdeš v historii objednávek nebo v e-mailu, ve kterém jsme ti objednávku potvrdili.
*V případě zpoždění dostaneš nejpřesnější očekávané datum doručení v e-mailu s potvrzením o odeslání objednávky. Datum najdeš také na stránce pro sledování objednávky.
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |