Jak mohu produkty vrátit?

Poslední aktualizace: 1/29/21

Existují různé způsoby, jak zboží vrátit, v závislosti na tom, kde jste produkty nakoupili. Produkty zakoupené v online obchodě Reebok lze vrátit pouze zasláním službou Česká pošta. 

Produkty zakoupené v online obchodě Reebok
Máš špatnou velikost? Místo vrácení zboží můžeš produkt zdarma vyměnit za jinou velikost. Víc informací najdeš na naší stránce týkající se výměny.

Svou online objednávku můžeš bezplatně vrátit do 60 dnů od doručení bez udání důvodu. Jestliže jsi produkty z jedné objednávky dostal/a v několika zásilkách, začíná 60 denní lhůta běžet od data doručení posledního balíčku.

Pokud svou objednávku vrátíš zasláním přes službu České pošty a budeš postupovat podle pokynů pro vrácení zboží, nebude Ti za vrácení zboží účtováno žádné poštovné.

Máš špatnou velikost?
Místo vrácení zboží můžeš produkt zdarma vyměnit za jinou velikost. Víc informací najdeš na naší stránce týkající se výměny.


Vrácení zboží s Česká pošta:
  1. Přejdi na reebok.cz/vraceni_zbozi a sděl nám, jaké produkty chceš vrátit a proč. Potvrď vrácení. Štítek pro vrácení zboží dostaneš e-mailem.
  2. Zboží zabal, vytiskni si štítek pro vrácení zboží a přelep jím původní štítek na krabici.
  3. Zásilku odevzdej v nejbližším odběrném místě příslušného dopravce: místní poště .

Vrácení zboží
Pravidla a omezení vrácení zboží najdete v našich podmínkách pro vrácení zboží.

Jaké jsou podmínky pro vracení roušek?
Pokud je balíček s rouškou neotevřený, na produkt se vztahují běžná pravidla pro vracení zboží. Další informace najdeš v sekci Vracení zboží a Jak mohu produkty vrátit na webových stránkách .

Pokud je balení produktu otevřené, produkt není možné vrátit, vyměnit ani refundovat z důvodu ochrany zdraví, s výjimkou výrobních vad.


Produkty zakoupené u autorizovaného prodejce
Jestliže zakoupíte produkty u některého z autorizovaných prodejců, spojte se prosím s ním, protože se řídí vlastními pravidly pro vracení zboží. Produkty zakoupené v partnerském prodejně nelze vrátit v prodejně Reebok.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
Po–Pá: 08:00 až 18:00