Jaká je dodací lhůta a cena přepravného?
Jaká je dodací lhůta a cena přepravného?
Tabulka níže uvádí odhadované lhůty způsobů doručení, které jsou teď k dispozici. Předpokládané datum doručení bude zobrazeno při platbě. Při objednávce nad 700 Kč je doručení zdarma!
Za normálních okolností doručujeme do 3-4 pracovních dní. Vhledem k COVID-19 jsme však dodací lhůty prodloužili a doručení tak může trvat déle než obvykle.
Způsob doručení | čas | Cena |
Standardní doručení domů prostřednictvím Posta | 4-5 pracovních dnů | 130 Zdarma při objednávce nad 700 |
Vyzvednutí objednávky ve výdejním místě Posta. | 4-5 pracovních dnů | 130 Zdarma při objednávce nad 700 |
Vyzvednutí v prodejně adidas | 0–5 pracovních dnů | Zdarma |
U přizpůsobených produktů počítej s delší dodací lhůtou. |
Kde je moje objednávka? Informace o stavu objednávky najdeš na stránce s podrobnostmi objednávky. Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, pracujeme na tom, abychom ji odeslali co nejdříve. Pokud ti přišel e-mail s potvrzením o odeslání objednávky a číslem Posta pro sledování zásilky, můžeš pomocí odkazu uvedeného v e-mail zjistit aktuální informace o doručení. Objednávka může být odeslána v několika zásilkách. V takovém případě posíláme ke každé zásilce samostatný e-mail s vlastním odkazem pro její sledování. Předobjednávky a položky, u kterých se čeká na doplnění skladových zásob: Upozornění: Na zboží, které je dočasně vyprodáno, ale lze si ho předobjednat, platí odlišné dodací lhůty. Více informací najdeš zde. Předpokládané datum odeslání si můžeš také ověřit na stránce s přehledem objednávky. |
Pravidla a omezení pro doručování zboží
Státní svátky a uzavření skladu Objednávky zadané v den státního svátku nebo 1 den před státním svátkem mohou být doručeny později. Proto počítej s delší dodací lhůtou, pokud si objednáš zboží v některém z následujících termínů: 01.01.2020, 10.04.2020, 13.04.2020, 08.05.2020, 25.05.2020, 31.08.2020, 25.12.2020, 26.12.2020, 28.12.2020. |
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |