Dostupnost zákaznického servisu během epidemie COVID-19
Poslední aktualizace: 6/18/20
Svět přijímá opatření v boji proti koronaviru. Společně se snažíme čelit této výzvě.
Neúnavně pracujeme na tom, aby byla zákaznická podpora stále dostupná.
Všichni procházíme náročným obdobím. Naši zákazníci a naši zaměstnanci jsou naší prioritou.
Je tedy možné, že bude trvat déle, než na tvé dotazy odpovíme. Je také možné, že na tvůj dotaz odpoví zaměstnanec jiného zákaznického centra v Evropě, a to v angličtině.
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Neúnavně pracujeme na tom, aby byla zákaznická podpora stále dostupná.
Všichni procházíme náročným obdobím. Naši zákazníci a naši zaměstnanci jsou naší prioritou.
Je tedy možné, že bude trvat déle, než na tvé dotazy odpovíme. Je také možné, že na tvůj dotaz odpoví zaměstnanec jiného zákaznického centra v Evropě, a to v angličtině.
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |