Dostupnost zákaznického servisu během epidemie COVID-19

Poslední aktualizace: 6/18/20
Svět přijímá opatření v boji proti koronaviru. Společně se snažíme čelit této výzvě.

Neúnavně pracujeme na tom, aby byla zákaznická podpora stále dostupná.

Všichni procházíme náročným obdobím. Naši zákazníci a naši zaměstnanci jsou naší prioritou.

Je tedy možné, že bude trvat déle, než na tvé dotazy odpovíme. Je také možné, že na tvůj dotaz odpoví zaměstnanec jiného zákaznického centra v Evropě, a to v angličtině.


Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
Po–Pá: 08:00 až 18:00