Co mám dělat, pokud dostanu nesprávný produkt?
Poslední aktualizace: 12/11/20
Zadal/a jsi objednávku v našem online obchodě, ale byl ti doručen nesprávný produkt. To je velice nepříjemné a my se za to omlouváme! Poprosíme tě, abys zadal/a online požadavek na vrácení zboží a peněz a také novou objednávku na daný produkt. Je nám líto, ale prostá výměna zboží v tomto případě není možná.
Pokud ti přišel správný produkt, ale nesedí ti velikost, můžeš zadat online požadavek na výměnu velikosti daného produktu. Pokud ti přišla nesprávná velikost, ale v objednávce byla správná velikost, obrať se na nás a my ti pomůžeme s výměnou za objednanou velikost.
Pokud ti přišel správný produkt, ale nesedí ti velikost, můžeš zadat online požadavek na výměnu velikosti daného produktu. Pokud ti přišla nesprávná velikost, ale v objednávce byla správná velikost, obrať se na nás a my ti pomůžeme s výměnou za objednanou velikost.
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |