Co mám dělat, mám-li obavy, že jsem si zakoupil(a) padělek?
Poslední aktualizace: 6/18/20
Padělky se vyskytují všude na světě. Pokud se domníváte, že jste si takový produkt zakoupili a chcete naše potvrzení pro vydavatele platební karty / banku, informujte nás prosím o tom, kde a od koho (jméno a adresa) to bylo. Je třeba dodat také následující:
Jelikož padělky nepocházejí od nás, nemůžeme vám je vyměnit ani za ně vrátit peníze. Děkujeme za pochopení.
Nelze poskytnout podrobnosti o výsledcích našich procesů.
Pokud se rozhodnete na prodejce podat stížnost, budeme spolupracovat v případě dotazů ze strany úřadů ohledně autentičnosti produktu.
Pro budoucí nákupy vám doporučujeme náš online obchod, naše oficiální prodejny a autorizované prodejce.
- fotografie produktu (včetně všech štítků k produktu připevněných)
- fotografie balení
- kopie účtenky
- případná další dokumentace dodaná s produktem
- adresa webových stránek, pokud jste produkt zakoupili online
Jelikož padělky nepocházejí od nás, nemůžeme vám je vyměnit ani za ně vrátit peníze. Děkujeme za pochopení.
Nelze poskytnout podrobnosti o výsledcích našich procesů.
Pokud se rozhodnete na prodejce podat stížnost, budeme spolupracovat v případě dotazů ze strany úřadů ohledně autentičnosti produktu.
Pro budoucí nákupy vám doporučujeme náš online obchod, naše oficiální prodejny a autorizované prodejce.
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |