Co mám dělat, mám-li obavy, že jsem si zakoupil(a) padělek?

Poslední aktualizace: 7/23/19
Padělky se vyskytují všude na světě. Pokud se domníváte, že jste si takový produkt zakoupili a chcete naše potvrzení pro vydavatele platební karty / banku, informujte nás prosím o tom, kde a od koho (jméno a adresa) to bylo. Je třeba dodat také následující:
 
  • fotografie produktu (včetně všech štítků k produktu připevněných)
  • fotografie balení
  • kopie účtenky
  • případná další dokumentace dodaná s produktem
  • adresa webových stránek, pokud jste produkt zakoupili online

Jelikož padělky nepocházejí od nás, nemůžeme vám je vyměnit ani za ně vrátit peníze. Děkujeme za pochopení.
 
Nelze poskytnout podrobnosti o výsledcích našich procesů.
 
Pokud se rozhodnete na prodejce podat stížnost, budeme spolupracovat v případě dotazů ze strany úřadů ohledně autentičnosti produktu.
 
Pro budoucí nákupy vám doporučujeme náš online obchod, naše oficiální prodejny a autorizované prodejce.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
31 Pros. 08:00 až 18:00
Po–Pá: 08:00 až 18:00