Co mám dělat, když jsem nedostal(a) balík?
Poslední aktualizace: 6/18/20
Chcete zjistit stav doručení vaší objednávky? Stav doručení objednávky lze snadno sledovat.
Vždy se snažíme vaši objednávku doručit v naší standardní lhůtě, někdy však neočekávané faktory mohou vést ke zpoždění.
Pokud vám balík nebyl doručen ve standardní lhůtě, postupujte podle níže uvedených pokynů.
Řešení
Vždy se snažíme vaši objednávku doručit v naší standardní lhůtě, někdy však neočekávané faktory mohou vést ke zpoždění.
Pokud vám balík nebyl doručen ve standardní lhůtě, postupujte podle níže uvedených pokynů.
Řešení
- Ještě jednou zkontrolujte lhůtu, ve které má být objednaný typ výrobku doručen. Pokud vaše objednávka obsahuje personalizované produkty, doručení trvá o 1 až 2 pracovní dny déle.
-
Stav své objednávky stále můžete sledovat pomocí nástroje pro sledování objednávek.
- Zkontrolujte si stav doručení objednávky v níže uvedené tabulce. Jsou v ní vysvětleny jednotlivé fáze, v nichž se doručení může nacházet, a je tam také uvedeno, co v dané fázi můžete dělat.
Stav doručení | Řešení |
Objednávka má stav ‘Zrušeno’. | Vaše objednávka mohla být zrušena z různých důvodů. Dostanete e-mail s vysvětlením, proč byla vaše objednávka zrušena. |
Objednávka se zasekla ve stavu ‘Objednávka přijata’. | Je možné, že některé objednané produkty jsou vyprodány. Kontaktujte nás. Pokud je produkt vyprodaný, objednávka bude zrušena. |
Objednávka má stav ‘Objednávka odeslána’. | Sledovací kód se neposouvá dál ze stavu ‘Out for delivery’ nebo případně ze stavu tomu ještě předcházejícího. Vaše objednávka opustila náš sklad a nyní je v rukou dopravce. Kontaktujte nás. |
Objednávka má stav ‘Objednávka odeslána’. Sledovací kód ukazuje stav ‘Delivered’, ale balík nebyl doručen. | Kontaktujte nás. Je možné, že si budeme muset vyžádat doklad o doručení. |
Balík jsem nedostal(a), ačkoliv stav sledovacího kódu na webových stránkách dopravce je ‘Delivered’. | Kontaktujte nás. Je možné, že si budeme muset vyžádat doklad o doručení. |
Dostal(a) jsem balík, ale je neúplný. | Je možné, že vaše produkty jsou přepravovány v několika samostatných balících. Nedostanete-li žádný druhý balík, kontaktujte nás. |
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |