Co mám dělat, když jsem nedostal(a) balík?

Poslední aktualizace: 10/15/18
Chcete zjistit stav doručení vaší objednávky? Stav doručení objednávky lze snadno sledovat.

Vždy se snažíme vaši objednávku doručit v naší standardní lhůtě, někdy však neočekávané faktory mohou vést ke zpoždění.

Pokud vám balík nebyl doručen ve standardní lhůtě, postupujte podle níže uvedených pokynů.

Řešení
 
  1. Ještě jednou zkontrolujte lhůtu, ve které má být objednaný typ výrobku doručen. Pokud vaše objednávka obsahuje personalizované produkty, doručení trvá o 1 až 2 pracovní dny déle.
  2. Stav své objednávky stále můžete sledovat pomocí nástroje pro sledování objednávek.

  3. Zkontrolujte si stav doručení objednávky v níže uvedené tabulce. Jsou v ní vysvětleny jednotlivé fáze, v nichž se doručení může nacházet, a je tam také uvedeno, co v dané fázi můžete dělat.
 
Stav doručeníŘešení
Objednávka má stav ‘Zrušeno’.Vaše objednávka mohla být zrušena z různých důvodů. Dostanete e-mail s vysvětlením, proč byla vaše objednávka zrušena.
Objednávka se zasekla ve stavu ‘Objednávka přijata’.Je možné, že některé objednané produkty jsou vyprodány. Kontaktujte nás. Pokud je produkt vyprodaný, objednávka bude zrušena.
Objednávka má stav ‘Objednávka odeslána’.Sledovací kód se neposouvá dál ze stavu ‘Out for delivery’ nebo případně ze stavu tomu ještě předcházejícího. Vaše objednávka opustila náš sklad a nyní je v rukou dopravce. Kontaktujte nás
Objednávka má stav ‘Objednávka odeslána’. Sledovací kód ukazuje stav ‘Delivered’, ale balík nebyl doručen.Kontaktujte nás. Je možné, že si budeme muset vyžádat doklad o doručení.
Balík jsem nedostal(a), ačkoliv stav sledovacího kódu na webových stránkách dopravce je ‘Delivered’.Kontaktujte nás. Je možné, že si budeme muset vyžádat doklad o doručení.
Dostal(a) jsem balík, ale je neúplný.Je možné, že vaše produkty jsou přepravovány v několika samostatných balících. Nedostanete-li žádný druhý balík, kontaktujte nás.

Pomohl vám tento článek?

Ano / Ne

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.

Stále nemůžete najít odpověď?

ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY

 
31 Pros. 08:00 až 18:00
Po–Pá: 08:00 až 18:00