Co mám dělat, když je hledaný produkt nebo produkt v mé velikosti vyprodaný?
Poslední aktualizace: 6/18/20
U většiny produktů se můžete zaregistrovat k zaslání e-mailu s oznámením, že Vaše velikost je opět skladem. Jakmile Vámi požadované zboží přijde, okamžitě Vám pošleme e-mail. Pokud nepřijde do 30 dní, Vaše žádost vyprší a budete informováni.
Některé naše zboží se kvůli velké oblibě často rychle vyprodá, vždycky však můžete zvážit jiné možnosti. Pokud nejsou požadované produkty nebo konkrétní velikost dostupné na internetu, mohou být skladem v nejbližší prodejně Reebok.
Některé naše zboží se kvůli velké oblibě často rychle vyprodá, vždycky však můžete zvážit jiné možnosti. Pokud nejsou požadované produkty nebo konkrétní velikost dostupné na internetu, mohou být skladem v nejbližší prodejně Reebok.
Často kladené otázky
- Jak si mohu ověřit stav své objednávky nebo doručení?
- Jak mohu produkty vrátit?
- Mohu dostat upozornění, když bude produkt opět na skladě? -->
- Kolik stojí vrácení produktů?
- Co se stane s mým slevovým kuponem, pokud svou online objednávku vrátím nebo pokud je moje objednávka zrušena?
- Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?
- Jak mám použít kupón?
Kde je moje objednávka?
Přihlaste se nebo použijte funkci Guest Tracker pro rychlé vyhledání vaší objednávky, zahájení vrácení zboží, zrušení položek a kontrolu vrácení peněz.
Stále nemůžete najít odpověď?
ZEPTEJTE SE NAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY
Po–Pá: | 08:00 až 18:00 |